Tisdag

Jobb till kl 20 idag.. :/ Men är i alla fall ledig imorgon igen!

I morse var jag i stallet, hann tyvär inte rida idag eftersom att jag började 11.30 och skulle hinna duscha innan jobbet. Men har ridit i söndags och igår. Har gått helt okej, förutom att Zhai har varit segare än segast! :P Han släpade bara benen och gick knappt framåt. En riktig latis! Var alldeles svettig av att smacka och skänka på honom, fick verkligen jobba! Men efter att ha galopperat en del så blev han lite piggare. Kanske dags att börja med havre nu så att han får lite energi! :) Fast snart ska han ju på bete och då blir det ingen havre..

Annars så var jag ju ledig igår. Morgonen började ju med att jag skulle boka Brittan-biljetterna, vaknade upp klockan 08.30, tog det lugnt och vid kvart i gick jag till datorn och skulle logga in på sidan. Och där är det kö!! Minst 15 minuters kö.. Tror ni att jag fick panik? nåja tiden gick och vid 09.10 blev det min tur att boka. Vi fick ganska bra platser, inte dom absolut bästa men ändå helt okej. ska bli så roligt! ;)
Sen på dagen åt vi sallad på myggan och var ute en del i finvädret! På kvällen blev det film! En riktigt skön ledig dag utan några måsten. I like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback