Valborg i Happis

Vilken rolig kväll det var igår!!! :) Som alltid med flickorna.

Slutade jobbet först 17.30.. Gick hem, tog på stallkläder, åkte till stallet och mockade, ställde iordning mat, tog in hästarna, åkte tillbaka hem, duschade, sminkade mig, packade, och åkte till happis. Var där vid 19.40. Så stressigt var det kan jag lova. Men det var värt all stess!

Riktigt mysigt och roligt hos Carra. Där blev det grillning, vin, charader (Jaanas idé såklart;P), sen senare kom lite andra flcks förbi, såå roligt att träffa som också! Var lite som på den gamla goda tiden när så många var samlade ♥ Hihi.
Sen vart det Umppis, var en massa folk där! Blev en hel del dans & mingel. Ibland var det sån skitmusik där att jag blev på dåligt humör :P Är väldigt kräsen med musik, klarar inte av finsk musik. Uäääck! Hehe. Efter Umppis åkte vi hem till Jaana och jag sov där på hennes sköna soffa.

Idag har jag åkt tillbaka till Kalix, hann förbi stallet och sen klockan 13 så har jag börjat jobba. Slutar först kl 20 ikväll :( Vill vara ledig och ute i finvädret istället för att sitta här. Hoppas vädret håller i sig över helgen också!

Förresten, Jag, Linda Jaana och Carra ska alla åka till Stockholm och se Britney!
Åååh, vad roligt vi ska ha. Är alldeles pirrig, redan!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback